Zadatak rada: Definirati osnovne pojmove i teorijske pretpostavke mobilnog marketinga kao sastavnog dijela integrirane marketinške komunikacije, te izraditi android aplikaciju kao primjer implementiranja modernih tehnologija u turizmu, a u svrhu individualiziranih marketinških komunikacija.
Izraditi android aplikaciju u svrhu dojave nalazišta Natura 2000 vrsta.
U aplikaciji bi postojao popis Natura 2000 vrsta za nacionalni park Paklenica i park prirode Velebit (fotografije, zanimljivosti i sl.…).
Aplikacija bi funkcionirala na slijedeći način; ako korisnik zabilježi vrstu (fotografira ju), aplikacija ima pristup lokaciji i ti se podaci, zajedno s vremenom opažanja, šalju na predodređeni e-mail upravi Nacionalnog parka.
Uprava te podatke bilježi i koristi u svrhu praćenja stanja životinjskih i biljnih vrsta.
Simbolična nagrada bi bila dodijeljena od strane Nacionalnog parka svakom N-tom opažaču. (npr. 100-tom opažaču)
Aplikacija bi bila korisna i zanimljiva posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica, jer sudjeluju u praćenju stanja ciljanih vrsta biljaka i životinja, a korisna bi bila i upravi Nacionalnog parka jer bi dobivali informacije o rasprostranjenosti važnih vrsta biljaka i životinja.
Mentor: izv. prof. dr. sc. Dominika Crnjac Milić
Sumentor: izv. prof. dr. sc. Krešimir Nenadić
Sumentor: Ivana Adžić, mag. biol., NP Paklenica