Namijenjeno je studentima diplomskog sveučilišnog studija

Zadatak rada: Cilj rada je razviti web servis koji će omogućiti analizu kumulativnog dosega digitalnog medijskog sadržaja platforme Agroklub. Rad se izrađivati u suradnji s Agroklubom, koji će omogućiti pristup potrebnim analitičkim sučeljima. U teorijskom dijelu potrebno je istražiti metode za analizu dosega (engl. reach) digitalnog medijskog sadržaja, s posebnim fokusom na fenomen fragmentacije medijske publike. Osim toga, potrebno je istražiti i opisati dostupna programska sučelja (API) za pristup analitičkim podacima najčešće korištenih platformi: Google Analytics, društvene mreže (Facebook, X, Instagram, LinkedIn, TikTok) i YouTube. Utvrditi koji podaci se preko API-ja mogu preuzeti programatski, a koje podatke je potrebno ručno pripremiti. U praktičnom dijelu potrebno je implementirati web aplikaciju (u tehnologiji po odabiru) koja će omogućiti pristup analitičkim podacima preko API-ja, učitavanje dodatnih podataka kojima nije moguće pristupiti preko API-ja, te će izračunati i prikazati ukupan doseg u nekom vremenskom razdoblju.

Mentorica: Prof.dr.sc. Dominika Crnjac Milić; Sumentor s FERIT-a: Doc.dr.sc. Hrvoje Leventić
Sumentor iz prakse: Vedran Stapić, ing. (Agroklub)